İçeriğe geç

Kavşaklarda Vites Kaç Olmalı

Kavşaklarda nelere dikkat edilmeli?

✓ Kavşağa girip ayrılırsanız, yaya geçişlerinde yayalar verirsiniz. ✓ Kavşakta araçlara öncelik verin. ✓ Büyük ve uzun araçların manevrası için ek alan sunun. ✓ Kavşakta diğer araçları teslim etmekten kaçının.

Yokuşlarda vites kaç olmalı?

1. Ekipman dik yamaçlar için ayrılmıştır ve en yüksek torku sunar. Özellikle aracınız ağır veya yastıklı ise, 1. dişliyi kullanmanız gerekebilir. 1. Daha fazla elektriği döndürmek için tekerleklerden yamaçtan tırmanmayı kolaylaştıran ekipman. 3 Haz 2014 Doğru vitesli Yokaş. Aracınızı kullanın. Korumak

Vites 3’ten 2’ye nasıl alınır?

1. Vites için, vites düğmesini kendimize çekerek ve öne doğru iterek boş bir konumdan alınır. Kaplının bağlantısının sonuna kadar dişliyi arttırmak için, ekipmanı düz bir çizgide kendimize basarak kendimize verin.

Viraja girerken vites düşürülür mü?

Bir eğriye güvenli bir şekilde geri dönmek için fren basılır, direksiyon simidi ve bisikletler eğrinin önünde, özellikle bilmediğimiz sokaklarda düzdür ve gerekirse hız azalır. Eğrideki virajda değil.

Kavşaklarda vites kaçta olmalı?

(Araç düz sokakta veya eğimli sokakta, 1. viteste bulunuyorsa, eğimli yol geri getirilir.

Kavşaklarda geçiş kuralları nelerdir?

Geçiş kurallarına göre: Sürücüler tüm araçlara araçların üstünlüğünü veriyor. Motorsuz araçlar motorlu taşıtlara yol açmalıdır. … kavşağa yaklaşırken bir “yol” (ters üçgen) karakterler vardır. … Kavşaklarda geçerli olmayan doğru kuralın sağına yol açın.

Tavsiyeli Bağlantılar: Yasal Uyarı Imei Numarası Klonlanmıştır Ne Demek

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort deneme bonusu veren siteler 2025
Sitemap